هتل مونترال دبی
نوشته شده توسط : elham

هتل مونترال دبی

hotel monteral dubai

هتل مونترال دبی در منطقه تجاري ديره شهر دبي اقامتی در نزدیکی مرکز الغرایر برای ميهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. امکانات رفاهي و خدماتی هتل : سونا، استخر شنا، پارکينگ اختصاصي و رايگان می باشد. اکثر اتاقها مجهز به تلويزيون ماهواره اي و سيستم تهويه مطبوع مي باشند . ميهمانان و مسافران مي توانند در رستوران هتل از بوفه صبحانه، ناهار و شام از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت ببرند. ترياي زیبا و شیک هتل هم لحظاتی خوش را براي ميهمانان و مسافران فراهم کرده است . حرکات موزون شاد و اجراي موسيقي زنده از اطراف دنيا از امکانات رفاهي هتل محسوب می شوند. هتا مونترال دبی از هتلهای زیبای دبی می باشد. همچنین هتل برنامه گشت از سواحل اطراف را برای مسافران خود دارد.

hotel monteral dubai

 


 

هتل سیتی سیزن دبی

City Season Hotel Dubai

هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت برای اقامت  مسافران  تور دبی می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور میهمانان هتل می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد.


 

هتل پارک حیات دبی

Park Hyatt Dubai

هتل 5 ستاره ی Park Hyatt در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است. اتاق هاى هتل 170 مترى هستند و مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت می باشد. از جمله امكانات اين مجموعه هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي، يك سالن رقص و ۴ اتاق كنفرانس است. اين هتل 225 اتاق دارد. سالن آرایش و اجاره ی ماشین از ویژگی های دیگر آن می باشد. فاصله ی هتل تا متر و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه است.

 

هتل های مشابه :





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونترال دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: